Veelgestelde vragen

 

Bestellen

 

Mijn bestelling is niet juist wat kan ik doen? 

Neem zo snel mogelijk contact met ons op wanneer uw bestelling niet juist is. Dit kan zowel via whatsapp als per mail. We proberen samen met u te kijken naar een passende oplossing. 

 

Hoe kan ik mijn bestelling volgen?

Wanneer uw bestelling wordt verzonden ontvangt u naast een verzendbevestiging ook een Track en Trace code hiermee kunt u uw pakket volgen. 

 

Ik zoek een onderdeel maar deze staat er niet tussen?

Stuur ons even een berichtje en wellicht kunnen wij het onderdeel alsnog leveren.

 

Betalen

 

Kan ik achteraf betalen?

Ja, bij ons kunt u achteraf betalen via Klarna. Wanneer u betaalt met Klarna krijgt u een betalingstermijn van 30 dagen deze start zodra de aankoop verzonden wordt. Dit betekent dat je alle tijd kan nemen om je aankoop te bekijken en zo nodig te retourneren. Je betaalt dus alleen voor wat je houdt! 

 

Welke betaalmethode zijn er? 

Onze betaalmethoden zijn iDeal, Creditcard, Klarna achteraf betalen, PayPal, Bancontact, Klarna betaal nu, Klarna betaal in 3 delen, Apple Pay, Overboeking

meer weten? Betalingsmogelijkheden

 

Verzending

 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling? ( Op voorraad)

Wij proberen onze voorraad steeds meer uit te breiden. zodat wij zeer snel kunnen leveren. Als u voor 15.00 bestelt en het is bij ons op voorraad ( dit staat vermeld onderaan de product pagina ) verzenden wij het nog dezelfde dag.

 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling? ( Niet op voorraad)

Wanneer u een produkt bestelt en er wordt niet bij vermeldt dat het op voorraad is, dan is de levertijd vrijwel altijd 1-4 werkdagen. Wij proberen het artikel dan toch nog binnen 2 werkdagen te verzenden. Bij een aantal artikelen is de levertijd wel wat langer deze artikelen moeten vaak van ver komen zodat de levertijd langer is.

 

Orderbevestiging of verzendbevestiging niet gekregen?

Het kan gebeuren dat deze in uw spammail beland. Mocht u daar ook geen mailtje van ons vinden neem dan contact op en vermeld uw naam en ordernummer waarmee u heeft besteld dan gaan we de order terugzoeken. 

 

Ik heb geen track en trace ontvangen maar wel een verzendbevestiging ? 

Stuur ons gelijk een bericht zodat wij deze snel naar u toe kunnen sturen. Dan kunt u toch nog u bestelling volgen!

 

Hoe wordt mijn bestelling verzonden? 

Wij verzenden bijna altijd met Post.nl omdat die volgens onze ervaring het snelst levert  Vrijwel altijd wordt het de volgende dag bezorgd. Het kan natuurlijk een keer voorkomen dat Post.nl door drukte ook een dag vertraging heeft. Post.nl levert ook in België vrijwel altijd de volgende dag!

Houdt er wel rekening mee dat Postnl op feestdagen gesloten is! Postnl komt bij ons dan ook geen bestellingen ophalen en ze bezorgen ook niet.

 

Kan ik mijn bestelling ook op een ander adres bezorgen?

Ja dit is mogelijk. Tijdens het bestellen kunt u aangeven of het factuuradres gelijk is aan het bezorgadres. Wanneer dit niet het geval is kunt u een ander adres invoeren.

 

Klachten

 

Ik heb een klacht over mijn bestelling wat kan ik doen?

Mocht u onverhoopt een klacht hebben over een product, neemt u dan alstublieft contact met ons op. We kijken dan samen met u naar een passende oplossing. Dit kan ook via Whatsapp!

Leidt de klacht niet tot een oplossing dan heeft u als klant altijd het recht om het geschil aan te melden voor bemiddeling via stichting webwinkelkeur.

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.

 

Het product is beschadigd afgeleverd, wat nu? 

Ondanks de zorgvuldigheid waarmee wij met onze producten omgaan, kan het helaas zo zijn dat er een beschadiging is ontstaan. Wij verzoeken u dan om zo snel mogelijk contact via de mail of via whatsapp met ons op te nemen. We vragen u om foto's mee te sturen van de beschadiging. We zullen dan zo snel mogelijk contact met u opnemen.

 

Retourneren

 

Wat zijn de voorwaarden om te retourneren?

De bestelde producten kunnen binnen 14 dagen na levering geretourneerd worden. De producten kunnen alleen geretourneerd worden als ze ongebruikt en onbeschadigd zijn.

 

Het bestelde artikel heeft een (productie)fout, kan dit retour?

Allereerst onze excuses. Ons doel is om klanten blij te maken, dit vinden we dan ook erg vervelend om te horen.
Stuur in dit geval het beschadigde artikel nooit direct retour (dat leidt tot onnodige extra kosten) maar neem graag eerst contact op met onze klantenservice via email: info@jonkerquads.nl zodat we dit netjes kunnen oplossen voor u. 

 

Wanneer krijgt u het aankoopbedrag teruggestort?

Nadat de producten bij ons verwerkt zijn krijgt u het aankoopbedrag inclusief verzendkosten van het order bedrag teruggestort. Was u order bedrag meer als 100 euro en heeft u geen verzendkosten betaald dan krijgt u het orderbedrag exclusief verzendkosten uitbetaald. Wilt u een gedeelte van de bestelling annuleren dit kan uiteraard ook u krijgt dan enkel het bedrag teruggestort van het desbetreffend onderdeel of onderdelen.

 

Hoe krijg je teruggestort?

Heeft u betaald met een creditcard? Dan krijg u het bedrag terug op je creditcard.
Heeft u betaald via een bankrekening? Dan krijg u het bedrag teruggestort op uw rekening.

 

 

Meer weten over retourneren? zie pagina: Retourneren

 

 

Stond uw vraag er niet tussen? 

Klik op het icoon en u wordt automatisch naar de chat gestuurd